Turer med Renaultklubben

Her kan du se på litt av det vi opplever når vi for eksempel er med på turer i forbindelse med Renaultklubben.  Vi har også noen private turer, de kan du se med og trykke på bilde over. Når man reiser på tur er det også viktig at man har skaffet seg en del effekter så man blir synlig i terrenget. Effektene kan du se når du trykker på bilde over.

Søndag 24 september kjører jeg alene oppover og unngår tunneler som vanlig på turen. Jeg vil oppleve litt natur på veien opp, siden det er så fint vær i dag. Jeg regner med at vi kommer til å se mange fine gamle biler i dag, og da mener jeg Renault. Jeg starter litt tidlig og overasker noen på det andre lageret også...

Fredag 16 juni reiste vi oppover til Flisa Camping, og her ble vi til søndagen. Det var et fint treff og campingen var fantastisk. Det var ungdommen som organiserte dette treffet og vi hadde en kjøretur til Skuruberget også. Prøvekjøring av Megane E-Tech Electric som MotorForum stilte til posisjon ble det også. Det skjedde mye rart på turen, så dokumentasjon kommer sånn litt etter hvert...

Søndag 23 april tok vi turen til Brandbu i nybilen istedenfor gamlebilen. Årsaken var at det er dårlig vær og kaldt. Men treffet ble fint og varme vafler og kaffe gikk unna. Det var godt oppmøte og det kom mange biler selv om ikke alle var så gamle...

Datoen er 25 september og jeg kjører alene opp til Brandbu. Denne turen er spesielt viktig, da jeg må få tak i en ny dørlås til gamlebilen min. Jeg tar den kronglete veien, så får vi se hva som dukker opp underveis. Været er bra så dette blir nok et fint treff med mange fine gamle biler...

Vi reiste til Norsjø Ferieland hvor treffet skulle holdes fra fredag 12 august og så reiste vi hjem igjen søndag 14 august. Stedet er helt fantastisk og vi hadde supert vær hele helgen og jeg er nødt til å dele turen i to - en Renault og en privat. Vi kom 52 biler og over hundre mennesker som var både norske og finske, hvor danskene og svenskene var kan vi bare lure på. Men treffet var meget vellykket, og nå gjenstår det og kommentere litt under bildene - så gi meg litt tid...

Sist jeg var på Fransk Bildag som Renaultklubben arrangerte var i 2017 på Hadeland glassverk, og nå skal de arrangere et til på Gardermoen. Sist så kom jeg over en halv time for sent, det skal ikke gjenta seg nå. Fransk Bildag har blitt arrangert siden 2002 og det var Renaultklubben som kom med ideen, neste år var det Peugeot, så Citroen, og nå går det på omgang blant klubbene. Jeg reiser ekstra tidlig og alene, har dilla på fly og historie, så bli med og se hva jeg kan finne ut på denne turen...

Datoen er 24 april 2022 og det er to år siden vi hadde et vårtreff sist, høsttreffene har vi klart å gjennomføre, litt amputert selvfølgelig på grunn av pandemien. Jeg må kjøre alene i dag, min bedre halvdel har arbeidshelg, så jeg starter ekstra tidlig. Snart har jeg vært pensjonist i ett år, så jeg blir mer og mer opptatt av det som er gammelt. Gamle biler er jo en selvfølge, men jeg har også begynt å interessere meg for bygninger og historie. Så vil dere følge meg med på turen, må innom mitt nye servicested da min personlige mekaniker har byttet arbeidssted...

I dag søndag 31 oktober skal jeg til Norges Varemesse hvor Oslo Motor Show har utstilling hele helgen. Jeg har aldri vært der før så dette blir spennende. Skal til og med stå 3 timer på Standen for Renaultklubben som jeg er medlem i. Hvordan vil dette gå? Renault kan jeg dokumentere, men så var det alle de andre da...

Det er ett år siden noen av oss traff hverandre sist siden vårtreffet ble avlyst grunnet Koronaviruset. Denne gangen må jeg også kjøre alene og starter ekstra tidlig. Nå skal jeg klare å unngå alle tunnelene og finne det andre lageret som jeg ikke fant sist. Datoen er 26 september og jeg kjører med kamera på magen, og som vanlig kommer bildene først og teksten sånn litt etter litt...

Fredag 20 til søndag 22 august hadde vi norsk Renaulttreff på Koppang Camping. Stedet var suverent og bortsett fra noen regndråper tidlig på fredag var treffet vellykket og vi hadde en fin kjøretur på lørdag til Glopheim kafe. Etter turen var det lek og konkurranse og litt senere mat og drikke til de sene nattetimer. Dette har vi savnet, så jeg tok ekstra mange bilder, mange morsomme bilder, hvor tekst må komme sånn litt etter litt.

Søndag 20 september var det høsttreff igjen på Brandbulåven. Denne gangen skal jeg kjøre alene og starter ekstra tidlig. Skal nemlig prøve å unngå tunneler på veien oppover. Gratis pølser og kaffe i det fri er det også med vafler som tilbehør. Rota meg litt bort som vanlig, men når jeg endelig kom fram var det masse biler og fugler å se - til og med fly. Som vanlig kommer bildene først, så dokumenterer jeg litt etter hvert.....

Søndag 26 april reiste vi opp igjen til Brandbu, men først så skal vi innom Mortens kro. Noen av oss møtes der og så kjører vi samlet oppover og møter de andre. Samlet og samlet, de forsvant etter hvert, den ene bilen etter den andre. Men vi prøvde å holde følge da. Nå i disse Koronatider må vi også endre på reglene, holde avstand og Dauphine kafe vil holde stengt. Vi tok med oss termos med kaffe og noe å tygge på og dro i vei...

Turen i fjor til Paris og Reims ga mersmak, så vi prøver oss på en ny tur til Paris. Nå blir jeg med gjengen fra Renaultklubben til messen - Retromobile 2020, vi drar den 5 februar og kommer hjem igjen 7 februar. Det blir et stort show med over 620 utstillere og 1000 biler utstilt, så her blir det mye å gjøre. Selvfølgelig leter vi etter Renault og fant 45 stykker inne på messen. Det ble en fin tur med masse hygge og opplevelser. Her ser dere Renault-bildene fra turen ....

Turen i februar til Retromobile 2020 ble så bra at jeg bare måtte ta bilder av alle de andre bilene som var der. Dette er litt hysj hysj, da jeg er en Renault-fotograf. Jeg må bare få si at alle nasjonaliteter av biler ble representert her på messen

Det er en mann som heter Johnny Mellum som har en Renault Taxi, men det er alt vi vet. Så jeg ringer han i morgen 23 november og lager litt gøy. Enten så er han med, eller så står jeg alene med kamera og må finne på noe annet. Så nå må dere bare vente å se ......

Søndag 29 september reiste vi opp til låven på Brandbu, vaflene var kjempegode selv om vi savnet våre faste vaffel-lagere som dessverre måtte holde seg hjemme i dag. Denne gangen var til og med låven ryddet takket være en mann. Selvfølgelig dukket det opp mange biler, og et par av bilene er til salgs. Men en bil kunne ikke selges, du ser snart hvorfor. Så høsttreffet gikk sin vante gang, det er morsomt å være fotograf her oppe hvor alt kan skje. Du får bildene først, og nå har jeg lagt ut teksten også

Svenskene har gjort det igjen, Skandinavisk treff på Romme Alpin 28-30 juni 2019 i Borlänge ble akkurat som i 2015. Vi var der da og vi var der nå. Bildene er oppe og de er fra fredag og søndag. Lørdag må dere se i del to, og alt var bare så fantastisk bra!

Lørdagen ble bare helt fantastisk, vi startet med en god frokost. Parkerte bilene i system, spiste en god lunsj og så satte vi igang. Først så ble alle bilene presentert av vår svenske venn etterfulgt av et rallyløp. Det ble landskamp som vi avsluttet etterpå med en velkomstdrink etterfulgt med en middag hvor vi hadde premieutdeling og all den hygge du kan ha på en lørdagskveld. Norge stilte opp med 8 biler og 14 personer, totalt må vi ha vært over 70 biler på treffet. Hvor mange vi var til middag, sikkert over 100 personer

Norsk Renaulttreff 2019 har skjedd på Storsand Gård Camping ved Trondheim. Datoen var 21-23 juni som er Sankthanshelgen. Dette ble spennende, og Trønderne kan sine ting. Totalt så var det 25 Renault-er på dette treffet, men ikke alle var veteraner

28 april reiste vi opp til Brandbu igjen for å treffe våre venner. Alltid like spennende å se hvilke biler som dukker opp. Vafler og kaffe fra Dauphine kafeen fristet også. Adressen er Storlinna 125 på Brandbu. Det møtte opp flere biler enn det var fugler i luften og vaffelpressa gikk så kameralinsen dugget. Det kom masse deler på plass og salg var det på plassen. Vi fikk med oss noen ting hjem vi også, blant annet en ny bil.

Jeg hadde gleden av å få være med en gjeng fra Renaultklubben på en tur til Paris 7-10 mars hvor vi også fikk oppleve det franske veteranbil og dele-markedet i Reims. Det ble mange bilder så dette galleriet blir det offisielle, så tar vi de andre på vår private side. Se og nyt, vi tar dere med til Le Studio Alpine Boulogne, L’Atelier Renault, Les Belles Champenoises d'Epoque "BCE" og Musée Automobile Reims Champagne.

Søndag 23 september reiser vi til høsttreffet på Brandbu. Solen skinner og vi gleder oss til turen. Vi har overlevd stormen på fredag, klart Ekeberg på lørdagen. Nå skal vi bare nyte dagen og passe på og komme hjem før kl. 18.00 da vi må kjøpe noen jordsekker til. Nå er alle bildene lagt ut, da møtes vi til vårtreffet igjen.

En uke etter bryllupet gikk vår ferd videre mot Finland hvor Club Renault de Finlande ry arrangere det Skandinaviske treff. Det startet fredag 13 juli til søndag 15 juli og stedet het Murikanranta ved Tampere. Hotellet heter Kokoushotelli Murikanranta. Vi bestilte båt fra Stockholm, Silja Line torsdag 12 juli kl. 19.30 med Galaxy. Hjem igjen ble fra Åbo søndag 15 juli kl. 20.15 med Baltic Princess. Vi var 4 biler som reiste nedover med overnatting på Villingsbergsgårdens camping. Del 1 kommer her og del 2 og 3 kommer her og der. Vi tar for mange bilder, sånn er det bare.

Her kommer bildene fra Skandinavisk treff i Finland fra lørdag og til vi er hjemme igjen. Et fantastisk treff med mange biler og mennesker. Vi telte totalt 60 biler på fredag og det kom enda flere på lørdag. Men noen dro og noen kom, men av norske biler var vi 5 biler da en bil måtte stå igjen i Stockholm. Del 3 kommer på vår private side da det ble 3 fugleturer, 1 i Sverige og 2 i Finland. Sånn er det bare, jeg tar altfor mange bilder.

Det norske treffet i Onsakervika Camping i Røyse 15 – 17 juni er unnagjort. Stedet som ligger ved Tyrifjorden, kun 45 minutter kjøretur for Oslo ble nesten 2 timer. Vi brukte 1 time fra Skøyen til Sandvika, slå den. Vi hadde sikret oss hytte nr. 4 men det ble nr. 3 men det gjorde ingen ting. Vi hadde fint vær både fredag og lørdag med grilling, leker og kos. Det ble også en fin kjøretur til Hønefoss Samtidshistorisk Senter hvor kongebilen og kongetoget stod blant annet. Et fuglereservat var det ved campingen også, så det ble en fugletur også. Vi har lagt ut alle bildene. Så nå kan dere glede dere ......

Søndag 22 april bærer det opp til Brandbu igjen. Er litt spent på om all snøen er borte da. Men vaflene lokker så det for bære eller briste. Vi tar med oss kamera og koser vårs som det heter. Og kos ble det, biler ut og inn fra låven, biler uten bremser og fint vær og spennende deler som var til salgs. Til og med webmaster fikk en del til eksosanlegget sitt til 4-ern. Vi reiser hjemmover, og snakker om Edderkopper og Låvesvaler. Enda en flott tur.

Søndag 24 september reiste vi til Brandbu igjen. Vi gleder oss allerede til hjemmelagde vafler og kaffe. Siste møte der før vinteren setter inn. Hvem vi treffer og hva vi for se vil komme senere. Men siste nyhet vi har er at Kevin blir med oss. Hvor mange vafler han spiser og hvilken bil han syns er kul kommer nå.

Renaultklubben skal arrangere Fransk bildag på Hadeland glassverk 3 september klokken 11.00 til kl. 14.00. Vi kommer hvis Renault-en holder for dette blir et tett program. Kryss fingrene, og vi kommer med kamera. Bilen holdt og vi kjørte igjennom de dype skoger og kom bare en halv time for sent grunnet en bru som var stengt. Treffet var kjempebra og været holdt til siste slutt.

Skandinaviske treff var på Hanstholm camping fredag 7 til søndag 9 juli. Vi reiste på torsdag med båten fra Oslo til Frederikshavn. Vi møtte flere Renault folk på båten. Vi kjørte i kolonnekjøring ned til Hanstholm. Etter treffet har vi fri noen dager og fortsetter nedover i Danmark til Flensburg i Tyskland. På vei oppover igjen tar vi en tur innom Stony men den ligger i det private galleriet.

Norgestreffet var ved Frya leir ved Ringebu 16 til 18 juni. Her ble det mye moro. Det var innkvartering for enhver smak, og vi valgte Befalsmessa. Tror ikke vi kommer til og angre. Bildene er lagt ut og vi har kommentert alle bildene mye mer en før. Selve kjøreturen på lørdag må du se i galleriet under

Her kan du oppleve selve kjøreturen som gikk fra Frya leir og gamlevegen opp til Norsk Vegmuseum og tilbake igjen men først en tur innom Cadillac Dinner for en matbit.

Søndag 23 april bar det opp til Brandbu igjen. Ble godt å få ut sekser`n etter en lang vinterdvale. Hjemmelagde vafler og god kaffe på Café Dauphine ble godt. Været var bra, Bjørn (webmaster) har lovet oss 8-9 grader og sol og sånn ble det. Ikke bare det, bilen har igjen vært hos Autobjørn AS og Kjetil har ordnet opp igjen. Så vi freser opp med ny radiator og bedre tangstang styring, forstå det dem som vil. Vi har med oss et lass på nesten 100 T-skjorter og en sponsortavle. Men vi fikk en fartsbot, slå den, den historien vil også komme.

Søndag 2 oktober bar det opp til Brandbu igjen. Vi gledet oss til hjemmelagde vafler og kaffe. Hvem vet hva vi får se denne gangen, sikkert noe spennende. Og det ble det.

Lørdag 17 september braket det løs på Ekeberg igjen. NVK er arrangør og fint vær fikk vi. Vi dro innom på fredag som vanlig og traff våre venner. Lørdag med Renaultklubben blir like spennende som sist på våren, vi dukket opp like fulltallig.

Skandinavisk treff 2016 var i Skjeberg 1-3 juli på Skjeberg folkehøyskole i Østfold. Det ble mat på fredag, festmiddag på lørdag og frokost lørdag og søndag. En kjøretur hadde vi også alle sammen inn til gml. Fredrikstad. Vi telte 66 biler lørdags morgen og det var over 100 mennesker på festmiddagen. Vi startet vår tur allerede på onsdag og her kommer bildene fra onsdag til fredag med turen og treffet.

Skandinavisk treff 2016 var i Skjeberg. Lørdag og søndag ser du her. En kjøretur vi alle sammen tok inn til gml. Fredrikstad. Vi telte 66 biler lørdags morgen og det var over 100 mennesker på festmiddagen.

Norsk Peugeot Klubb er i år arrangør for årets Franske bildag treff på Høytorp Fort ved Momarken i Mysen. Datoen er søndag 12 juni fra klokken 14.00 til 18.00. Bilen har fått full overhaling hos Autobjørn, men vi har en ny forgasser som ikke vil oppføre seg. Kjell Byman skal se på saken, men Kjetil hos Autobjørn har en reserveplan i tilfelle, så det ordner seg sikkert. Nå tar vi med oss bil og kamera og knipser i vei.

Her kommer info og bilder fra vårtreffet på Ekeberg våren 2016. Renault er nå synlig på Ekeberg. CRN Renaultklubben har hatt stand der i vår. Datoen var lørdag 7. mai kl. 06.00–16.00. Renaultklubben sender sin beste bil, den blir et trekkplaster. Status etter møte er ja, her blir det mange nye medlemmer. En stor takk til Veteranklubben som gidder og engasjere dette treffet selv om vi griser og søler. Og vi, Renaultparet har hatt et viktig Business-møte med Jan Paulsen angående en meget viktig del på vår Renault 6, nemlig skvettlapper, både foran og bak takket være Kjetil sin ide.

Stor takk til CRN og Svend for en uforglemmelig tur til bilkirkegården i Båstenäs i Sverige. Vårslepp med ballonger fra Tusenfryd hadde de også ordnet ved ankomst ved møteplassen. Vi hadde med oss våre kameraer og knipset i vei. Litt harry-handling fikk vi også gjort på turen tilbake i Töcksfors. Hovedbildene fra turen finner du på Renaultklubbens sider. Og flere bilder kommer her, men ikke ta disse så seriøst, kommentarer og alt mulig er mulig her. Hei, det rimte :-)

Søndag 24 april blir det vårtreff igjen, endelig kan vi ta ut bilen og møte våre venner. Kanskje noen nye biler dukker opp, hvem vet? Som vanlig tar vi vår Renault 6 til vår service hos Autobjørn AS før vår vårtur. Men de oppdager noen problemer med bilen vår. Men det er noen som hjelper oss. Men takket være de, vil vi klare og komme til Brandbu og min far blir med. Peugeot, – still opp her, det kommer et vandrende leksikon . Turen er gjennomført, min bedre halvdel kunne ikke være med men min far ble med. Vi kjørte i sol, snø og hagl for å komme til Brandbu. Men oppmøte var som vanlig bra, vi er en solid klubb. Vafler, kaffe og masse hygge ble det igjen, men hvor var Peugeot? Bildene sier sitt.

Nå har jeg og Vidar sett og opplevet auksjonen hos Campen Auktioner A/S, som har auksjonert bort Anker og Mariannes biler. Over 60 Renault biler ble solgt på palmesøndag 20 mars 2016 med mange hammerslag. Jeg er litt vemodig når jeg nå legger opp disse bildene. I neste Bulletin vil vi skrive litt mer om Anker og Marianne fra Odense i Danmark som har samlet på disse bilene fra 80 årene. Etter auksjonen ble vi invitert til Tommy og Bente i Skive som også er fantastiske Renault mennesker. Bildene vil fortelle sitt, og detaljene vil komme i CRN Renaultklubben`s Bulletin. Tror jeg må legge ut bildene i to gallerier, selve auksjonen kommer under.

Her kommer den direkte informasjonen fra auksjonen, ikke mer og ikke mindre. Hva er for eksempel et bud på kr 40 000 som du ser i virkeligheten for kjøperen? Jo i tillegg til kjøpesummen tilkommer salær på 15% og et gebyr på 2,7% oppå det igjen. Ikke alle bilene er momsfrie så 25% moms kommer også, dette gjelder for utlendinger også men de kan søke om refusjon i løpet av 14 dager hvis man dokumenterer at bilen er ført ut av Danmark. Anker sine biler var momsfrie utenom en eller to.

Høsttreffet ble så fint man bare kan få det. Hele dagen var strålende med sol, flotte biler og mennesker. Og som vanlig skjer det litt av hvert på Brandbu, alt fra en motor på sekketralle, motor brøl fra 3 Renault 8 Gordini til en gul bils ferd opp på låven, like spennende hver gang og ikke minst en 2cv`s ferd flere meter opp i luften. Dyrelivet sviktet heller ikke, vi fikk besøk av Brandbu siste sommerfugl og Egil hadde med seg et spennende objekt på bilen som antagelig kommer fra Sør Amerika. Renault 16 har 50 års dag og de stod selvfølgelig på rad og rekke. Det var artig å se Renaultklubbens andre lager for første gang og Super-selgeren i Renaultklubben sørget for at vi ikke dro tomhendte hjem igjen, to nye forskjermer som vi kanskje for bruk for om 10-20 år.

Club Renault Sverige har arrangert Skandinavisk treff i 2015. Det ble hold i Romme/Borlänge 4-5 juli. Vi ankom 3 juli og fikk med oss fredagskosen. Det var et vellykket treff hvor svenskene skal ha all ros for at treffet ble så fint. De slo på stortromma og gjorde alt perfekt. Vi har jobbet nå med bildene fra treffet og turen til våre gode venner i Sverige. Reiseruta vår er selvsagt lagd av NAF ruteplanlegger. Bildene er lagt opp, men søndagen og hjem må du se på del 2.

Noen ganger opplever vi begrensninger i galleriet og det gjør vi nå. Nesten 800 bilder i et galleri blir tydeligvis for mye. Så her må du se resten av treffet, altså søndag og hjemover.

Norsk Renaulttreff 2015 ble holdt i Melhus, rettere sagt Øysand Camping fredag 12 til søndag 14 juni. Vi hadde selvfølgelig tatt oss fri noen dager ekstra da det ble en lang tur for vår Renault 6. Det ble en overnatting både på turen opp og ned igjen til Oslo. Vi brukte NAF ruteplanlegger for å finne en spennende kjørerute opp og ned. Med unngå motorveier og legge inn et par mellomsteder ble ruta opp og ned en opplevelsestur i tillegg til det fine vellykka treffet. Vi telte over 20 veteranbiler og det må ha hvert minst 60 mennesker på treffet. Vi tok turen gjennom Trysil, østsiden nedover, bort til Eidsberg, Bjørkelangen, Fetsund, Rælingen og Enebakk rundt.

Søndag 26 april 2015 kl. 08.30 startet vi vår tur til vårtreffet i Brandbu. Blir fint å få treffe våre venner igjen etter en lang vinter. Mye er gjort med bilen og sammen med Autobjørn AS kommer vi nå med en bil som har fått ny bak fanger, frontrute og endelig kromlister rundt front og bakrute . Været var fint og turen gikk bra med innslag av kultur, historie fortelling fra Amerikaturen og til slutt litt spenning da en førerløs bil uten bremser rullet nedover rampen fra lokalet til Renaultklubben. Oppmøtet var bra med mange fine og spennende biler representert, til og med 2 stk. Renault 6, side om side med registrering skilt.

Høsttreff Brandbu 2014. Vi er igjen på en tur til Brandbu, denne gangen er det høsttreffet. Været er strålende og turen går kjempefint. Ingen lyder eller symptomer fra vår Renault 6, den bare maler som en katt. Og treffet ble som vanlig koselig med bil prat og annen kos med kaffe og vafler. Nesten leit og reise hjem igjen.

Skandinavisk Renaulttreff 2014 ble arrangert i Finland nærmere bestemt Turku/Åbo 18-20 juli. Treffet ble holdt på Tuorlan Majatalo. De har også 30 års jubileum. Helgen ble fin, været var med oss og finnene hadde gjort en god jobb. Vi tar med oss vår Renault 6 på denne turen. Avreise vil bli onsdag 16 juli, klokken 08.00. Vi kjører via Bjørkelangen hvor vi tar en frokost, møter så noen venner i Charlottenberg og beregner en overnatting på Villingsbergsgården før vi ankommer Stockholm og selvfølgelig møter vi enda flere venner på båten. Vi telte minst 22 deltagere fra Norge.

Norsk Renault treff 2014 ble arrangert på Otta camping 6-8 juni. Vi hadde tatt oss fri den fredagen vi skulle kjøre fra Oslo til Otta, en kjøretur på over 5 timer. Vi tar veien over Gjøvik hvor vi treffer på flere Renault veteraner. Bilen er nypolert og med nye dekk og drivaksel er bilen nydelig å kjøre. På turen oppover havner vi midt i en gjeng med Buick biler og våres Renault-er blir liksom litt små. Helgen på Otta var kjempekoselig med grilling og lek. Og på lørdag hadde vi en samlet kjøretur via Sjoa, Randsverk hvor vi stoppet og tok en matbit og til slutt Vågåmo. Vi var ca. 20-25 biler på treffet og vi telte over 60 deltagere med store og små. På søndag kjørte vi hjemover i fint vær og måtte stoppe på blant annet Cadillac Dinner på Tretten og ta en fantastisk hamburger.

Vårtreff Brandbu 2014. Vår første tur med vår Renault 6. Vi kjører fra Oslo til Brandbu, en kjøretur på et par timer. Vi har klargjort bilen, skiftet motorolje, oljefilter, luftfilter, spylt og skiftet kjøleveske, bremseveske, girolje, drivakselmansjett og satt inn et nytt batteri. Vi har fått hjelp av Snap Drive på Ryen som har hvert flinke med bilen. Turen gikk kjempefint, solen skinte og bilen er morsom å kjøre. På Brandbu møtte vi mange Renault entusiaster og fikk se låven til Renaultklubben for første gang. Vi fikk til og med tak i noen deler. Turen hjem igjen gikk også fint men vi hørte en svak dunkelyd på høyre side foran når vi svingte litt brått til venstre. Dette må sjekkes opp til neste tur.

Danmark Skandinavisk treff – 2013. Her reiser vi med båt fra Oslo i en lånt Renault 16 og vi ankommer Frederikshavn neste dag for så videre kjøre til Hampen camping hvor vi er hele helgen for og være med på Renault treff. En fantastisk helg med mye gøy og moro.

Renault treff i Lillehammer 2012 som var et Skandinavisk treff. Vi kjørte fra Oslo til Våler og derfra fikk vi låne en Renault 19. Mye skjedde under turen, fra havarilomme til fest og moro på campingplassen. Vel bekommet, se på bildene som sier sitt.